top of page
My Pick:
Search By Tag:
No tags yet.
Stay In The Know:

ξεχωριστές λαμπάδες για το Πάσχα!

Πάσχα πλησιάζει και αν κι εμένα μου φέρνει ακόμη λαμπάδα η νονά μου- ναι, το παραδέχομαι αν και 23 χρονών η νονά μου δεν με έχει ξεχάσει ακόμη- δεν σταματώ να κοιτάζω και να ψάχνω λαμπάδες , όπως όλος ο κόσμος (γιατί μπορεί δική μου λαμπάδα να μην αγοράζω αλλά είναι το τέλειο δώρο που μπορώ να κάνω τώρα το Πάσχα σε αγαπημένα μου πρόσωπα) . Έτσι άρχιζα να ψάχνω λαμπάδες χειροποίητες, ξεχωριστές και κυρίως οικονομικές. Τώρα θα μου πεις υπάρχουν και τα jumbo που έχουν ωραίες λαμπάδες και οικονομικές, δεν θα διαφωνήσω αλλά έλα όμως που εμένα μου αρέσει οι λαμπάδες που κάνω δώρο και κρατούν οι αγαπημένοι μου να έχουν κάποια μοναδικότητα και να είναι ξεχωριστές.


Αν λοιπόν κι εσύ είσαι σαν εμένα μπορείς να ρίξεις μια ματιά παρακάτω γιατί έχω συγκεντρώσει 2-3 eshop που βρήκε με χειροποίητες λαμπάδες που με ενθουσίασαν.

Εδώ θα βρεις ότι πιο γλυκό έχεις δει πάνω σε λαμπάδες αφού οι λαμπάδες τους ζωγραφισμένες στο χέρι διακοσμημένες με διάφορα γλυκίσματα που μετά γίνονται κοσμήματα. θα τις βρεις στο BonBon - Jewelry

Στο by dmlk οι λαμπάδες που θα βρεις είναι αρκετά ιδιαίτερες και πολυ πολύ ξεχωριστές, είναι φτιαγμένες στο χέρι και θα βρεις τις τέλειες λαμπάδες για ζευγάρι.

Για την Αναστασία σου έχω πει ήδη, μια γυναίκα από το Βόλο που έχει γεμίσει με τις δημιουργίες της όλη την Ελλάδα, η λαμπάδες της είναι χειροποίητες και αρκετές από αυτές στολισμένες με πλεκτά.

bottom of page