top of page
My Pick:
Search By Tag:
No tags yet.
Stay In The Know:

Ένας χρόνος , πολλές αναμνήσεις!!

Ένας ακόμη χρόνος έφτασε στο τέλος του! Ποσό γρήγορα πέρασε το 2017! Και μαζί με αυτό στιγμές, αλλαγές, όνειρα, άνθρωποι που άλλους τους πήρε μαζί του και άλλους τους άφησε να μου χαρίσουν κι άλλες όμορφες στιγμές το ναό έτος! Θα απορείς τώρα όμως πως και ξανά γράφω εδώ ή τον λόγο που χάθηκα όλο αυτό το καιρό! Η αλήθεια είναι πως ούτε κι εγώ ξέρω το γιατί, κάτι οι αλλαγές στη ζωή μου, κάτι ο χρόνος που περνούσε πολύ γρήγορα με κάνανε να αφήσω στην άκρη το ημερολόγιο μου! Το 2017 ήταν γεμάτο με αλλαγές και στιγμές! Γράφω λοιπόν, αυτό το άρθρο τόσο για να θυμάμαι για πάντα αυτές Τίς μοναδικές στιγμές του αλλά και για να δικαιολογήθω που σταμάτησα να γράφω με την ευχή στο 2018 ν μπορέσω να ξαναγράψω σε συχνή βάση όπως ξεκίνησα!

Και η πρώτη σημαντική αλλαγή ήταν η μετάβαση μου στη Θεσσαλονίκη! Λίγες μέρες διακοπές στην φίλη μου ήταν η αιτία να αλλάξω την καθημερινότητα μου! Να βρω δουλειά και να μείνω μόνιμα ξεκινώντας κάτι εντελώς από την αρχή!

Η δουλειά μου ήταν το αμέσως επόμενο σημαντικό γεγονός! Αυτό που με έκανε να σταματήσω να γράφω, με έκανε να μετακομίσω στην συμπρωτεύουσα (όπως ανέφερα ήδη) και στην ουσία ήταν αυτό που μου έβαλε νέους στόχους, μου χάρισε νέες εμπειρίες και μαθήματα!

Η άδεια γύρω στα μέσα Αυγούστου ήταν ότι έπρεπε για να εξερευνήσω με το κατάλληλο άτομο μια ακόμη περιοχή της Ελλάδας, μια περιοχή, ένας μικρός παράδεισος ήταν ότι έπρεπε για να με γεμίσει με ενέργεια!

Η επόμενη σημαντική στιγμή μέσα στο χρόνο είναι φυσικά το πτυχίο μου! Που μετά από πολλές μα πολλές αναμνήσεις το πήρα παρέα με την καλύτερη μου φίλη! Και ίσως αυτό να ήταν και το πιο σημαντικό αυτής της ανάμνησης!

Αμέσως μετά έρχεται ένα ταξίδι! Ένα ταξίδι που χρόνια το περίμενα! Ένα ταξίδι στο μεγαλύτερο όνειρο μου! Στις 03/11 πετάξαμε λοιπόν μέχρι το Λονδίνο !!

Έπειτα ακολούθησαν δυο ακόμη αλλαγές , όχι τόσο σημαντικές να θεωρήσεις αλλά όσοι με ξέρουν θα το έχουν καταλάβει ήδη για όσους τώρα με μαθαίνουν τα μαλλιά μου είναι το πολυτιμότερο μου πάνω μου και η μεγάλη αλλαγή ήταν η αφέλειες που ξαφνικά έκανα ! Η δεύτερη αλλαγή ήταν τα γυαλιά μου που μετά από αρκετά χρόνια τα άλλαξα!

Ο χρόνος κλείνει όπως κάθε χρόνο στο χωριό μου με χιόνι, φίλους και σκέψη σε όλα αυτά που μου έφερε το 2017!

Επιπρόσθετα...

Στη αρχή του άρθρου ανέφερα κάποια άτομα που μου έφερε το 2017 ή που μου πήρε!

Χαίρομαι για όλους τους ξεχωριστά γιατί όλοι έβαλαν το λιθαράκι τους για να μου φτιάξουν αυτό το έτος! Δεν στεναχωριέμαι για όσους πήρε μαζί του γιατί η αναμνήσεις μαζί τους ήταν πιο δυνατές από την Απωλεια τους, εξάλλου πιστεύω στο χρόνο, όταν κάτι έχει τελειώσει είναι επειδή δεν είχε κάτι άλλο να μου δώσει και όσα άτομα άφησε δίπλα μου είναι επειδή έχουν να μου δώσουν αρκετά ακόμη!

Ακόμη, Μια δυνατή φιλια άντεξε γερά χτυπήματα και βγήκε ακόμη πιο γερή στο τέλος του χρόνου! Αλλά και μια φιλια που ξεκίνησε όχι τόσο δυναμικά αλλά άφησε πολύ δυνατές αναμνήσεις και υποσχέσεις για ακόμη πιο πολλές στιγμές στο νέο έτος ήταν οι πιο σημαντικες ανθρώπινες σχέσεις του έτους!!

Κλείνω αυτό το άρθρο ευχόμενη το έτος που έρχεται να φέρει ακόμη πιο δυνατές και μεγάλες στιγμές σε όλους μας και υποσχόμενη πως δεν θα ξεχάσω καμία στιγμή του 2017, για όσες ανέφερα και όσες απλά της κράτησα για εμένα και μόνο!

καλη χρόνια!!


bottom of page